All Hung Up In Your Green Eyes

Benim yaşlarımda olup, Türkiyede büyümüş herkes bu şarkıyı hatırlayacaktır. Sandy Posey diye bir hatunun 1960’larden bir şarkısı, All Hung Up In Your Green Eyes.

Posey aslında bir country şarkıcısı. Bu şarkısı Best Of albümünde bile yok. Bir şarkısının single’ının arka yüz şarkısı (stepne) olarak yayınlanmış ve Türkiye’den başka hiç bir yerde bileni yok desem yeri.

Ama biz Türküz işte. Tersizdir biraz. Çok severim bu şarkıyı hattızatında.

Bu kez sevgili kızımın yeşil gözleri için dinliyorum bu şarkıyı. Sözlerinde bir iki minik değişiklik yaptım, konuya uyması için, bağışlayın n’olur, cos’ tonight, I’m all hung up in her green eyes ❤️

Sevgi ile kalın…

Niçin sana hep böyle bakıp kalıyorum,
Bana da yabancı, gözlerimin böyle kayması,
Ama gördüğüm kadarıyla hep sana kayıyorlar işte,
Benleyken her şey sensin, o yüzden.

Canım, affet beni, sana bakıp duruyorum,
Ama o kadar normal geliyor ki bana,
Ağızımdan seni seviyorum çıkarsa, bana hiç sürpriz olmayacak,
Çünkü bu akşam tamamen senin yeşil gözlerine takıldım, kaldım.

Niçin sana hep böyle bakıp kalıyorum,
Eğer ayrılırsak acaba özleyecek misin?
Yoksa benden için hiç bir şey kalmayacak mı?
Neyse ki, sen benimken başka hiç bir şey düşünmeme gerek yok.

Canım, endişeye hiç gerek yok,
Artık bilmen lazım, bu ateş hiç sönmeyecek,
Duygularım sen her gittiğinde yine aynı kalacak,
Ama yine de bu akşam tamamen senin yeşil gözlerine takıldım, kaldım.

Evet bu akşam tamamen senin yeşil gözlerine takıldım, kaldım.

===

Why do I stare at you like this?
It's strange to me why my eyes stray
They stray to you here all I see
You're all there is when you're near me

Oh love
If I keep watching you please forgive me now
It seems so right to do
If I said "I love you" I wouldn't be surprised
Cause tonight I'm all hang up in your green eyes

Why do I stare at you like this?
If you should leave would I be missed
Would there be nothing left from me?
But with you mine I need nothing to see

Oh love, no need to be concerned
Don't you know by now, the flame has always burned
What I feel for you will never pass with your good-byes
But tonight I'm all hung up in your green eyes

Yes tonight I'm all hung up in your green eyes.


Comments

Popular posts from this blog

Bawitdaba

The Best Is Yet To Come

Drift Away