Nightrain

Hollywood'da, Sunset Boulevard 7151 de, Consumers Liquor isimli bir içki mağazası var sevgili arkadaşlar. Bulvar üzerindeki kulüplerin birinde çalan bir house band üyeleri her akşam bu mağazaya gelip parasızlıktan ucuz bir Kaliforniya şarabı alıp beraber içmek üzere evlerine götürürlermiş.

Bu şarabın ismi Night Train"miş, gurubunki de Guns N' Roses! Bu arkadaşları biraz sevenler, Appetite For Destruction albümünün bu şarap için yazılmış aşağıdaki şarkılarını hatırlarlar herhalde.

Şarap 'fortified' dedikleri, mayalanırken içine biraz alkol dökülen cinsten. İşin kimyasına girmeyelim, böyle şarapların alkol seviyeleri çok yüksek olur. Tam ismi Night Train Express olan bu şarap da hem alkolü yüksek, hem de fiyatı düşük, 'bum wine' yani dilenci şarabı dedikleri kötü bir şarap.

Şarkının ismi Nightrain, yanlış diye sazanlamayın. Doğrusu Night Train ama bu iki kelimeyi birleştirince, NighTTrain'deki 'T' 'lerden birini iş olsun diye düşürmüşler. Bunca seneden sonra ben bile bugün öğrendim. Hep Night Train duyarım dinlerken, zaten lirikler de o istikamettedir, ama şimdiye kadar yazılışına dikkat bile etmemiştim. Buraya yazmak için lirikleri kopyaladığımda "Yıllardır yanlış biliyormuşum anasını satayım" dedim, sonra yukardaki "T tasarrufu" hikayesini okudum.

Şarkının müziğini Slash ve Izzy yazmaya başlamış, ertesi gün Slash artık ne içtiyse onu fazla kaçırıp, yataktan kalkamamış. Izzy ve Duff müziği bitirmiş, ama sözler kalmış.

Başka bir gün bunlar Sunset Strip'le Santa Monica Boulevard arasında bulunan Palm Avenue'de Night Train içerek yürürken caddedeki bir başkası "I'm on the Night Train!" Diye bağırmış. Gurup da hep birden bu adama katılmış, Axl aradaki sözleri kıçından uydurmuş. Ertesi güne de şarkı hazır olmuş.

Çevri esnasında ahlak seviyesini bir iki diş artırdım, hassas İngilizce kulaklarına duyrulur 😛

Geceniz güzel olsun ❤️

Bir katar gibi yüklü,
Bir uçak gibi uçuyor,
Bir keş gibi hissediyorum,
Bir kez daha bu gece
Ben bir batı yakası dayısıyım
Pis bir sefil
Bir "rattlesnake" çanta
Koltuğumun altında
Dedim ya mükemmel bir makineyim
Benzin içen
Ve sen canım bu motoru çalıştırırsın
Bir şansım kaldı
Dokuz canlı kediyken
Başarı için herşeyi yaparım sinsice gülerek
Bir Molotof kokteylim var
Bir kibritte patlayacak
Sigaramı havalı içerim
Ve canım, diyebilirim ki,
Bu geceki param senden

Geç kalktık,
Canım giy üstüne bir şeyler
Al kredi kartını, git içki mağazasına
Akşama kadar bir şişe sana
İki şişe bana
Bir katar gibi yüklü,
Bir uçak gibi uçuyor,
Bir keş gibi hissediyorum,
Bir kez daha bu gece

Nightrain içiyorum
Fondip
Nightrain içiyorum
Doldur yeniden
Nightrain içiyorum
Çarpılmaya hazırım
Hiç ders almam
Nightrain içiyorum
Çok seviyorum bu mereti
Nightrain içiyorum
Hiç içmeye doyamam
Nightrain içiyorum
Bir daha başa dönmemecesine

Bir katar gibi yüklü,
Bir uçak gibi uçuyor,
Bir keş gibi hissediyorum,
Bir kez daha bu gece
...
Biraz daha istiyorum
Beni bu sefil yerden alsın götürsün
....
Biliyorum, hiç ders almayacağım
...
Eve doğru 'yüzdür" beni
...
Nightrain

=======

Loaded like a freight train
Flyin' like an airplane
Feelin' like a space brain
One more time tonight
Well I'm a west coast struttin'
One bad mother
Got a rattlesnake suitcase
Under my arm
Said I'm a mean machine
Been drinkin' gasoline
And honey you can make my motor hum
I got one chance left
In a nine live cat
I got a dog eat dog sly smile
I got a Molotov cocktail
With a match to go
I smoke my cigarette with style
An I can tell you honey
You can make my money tonight

Wake up late
Honey put on your clothes
Take your credit card to the liquor store
That's one for you and
Two for me by tonight
I'll be loaded like a freight train
Flyin' like an aeroplane
Feelin' like a space brain
One more time tonight

I'm on the nightrain
Bottoms up
I'm on the nightrain
Fill my cup
I'm on the nightrain
Ready to crash and burn
I never learn
I'm on the nightrain
I love that stuff
I'm on the nightrain
I can never get enough
I'm on the nightrain
Never to return, no

Loaded like a freight train
Flyin' like an aeroplane
Speedin' like a space brain
One more time tonight
I'm on the nightrain
And I'm lookin' for some
I'm on the nightrain
So's I can leave this slum
I'm on the nightrain
And I'm ready to crash and burn

Nightrain
Bottoms up
I'm on the nightrain
Fill my cup
I'm on the nightrain
Whoa yeah
I'm on the nightrain
Love that stuff
I'm on the nightrain
An I can never get enough
Ridin' the nightrain
I guess I
I guess, I guess, I guess
I never learn
On the nightrain
Float me home
Ooh I'm on the nightrain
Ridin' the nightrain
Never to return
Nightrain


Comments

Popular posts from this blog

Bawitdaba

The Best Is Yet To Come

Drift Away