Abracadabra

Ertuğrul Özkök oldum, anasını satayım, ellisinden sonra azdı diyecekler (hocam olur şahsı), ama valla değil. Sadece müzik, taş olayım, başka bir niyetim varsa....

Şarkı seks, ama müzik bir harika. Steve Miller, Amarika'nın en bahtsız müzisyenidir. Bon Jovi ile Guns, Roses ve her türlü miscellaneous çiçeği böceği toplayın, bu adamın yarısı etmez. Ama ben gibi üç beş fosilden başka hatırlayanı yoktur.

Ne var ki canavar müzik yapar. İlerleyen günlerde çalarım size bir iki şarkısını daha. Şimdilik 'Abracadabra' diyelim.

Şarkının meali, lafzı falan hep seks, çok mütalaaya luzum yok. Ama dinleyin işte, mükemmel müzik.

Akşamınız güzel olsun ❤️😍🍷🎸

Öyle ısındım ki, artık soğuyamıyorum
Beni döndürdün
Döndürdün etrafımda
Döndüm, döndüm
Nerede dururum, kimbilir

Her adımı söylediğinde
Ateş gibi yanarım
Ateş gibi, arzu dolu
Öp beni sevgilim, yükselsin alevler

Abra Abrakadabra
Uzanıp senden bir mıncık almak istiyorum
Abrakadabra
Abrakadabra

Beni yakıyorsun, içimi çekiyorum
Ağlatıyorsun, güldürüyorsun beni
Aşkın için yanıp tutuşuyorum
Bir kadife eldivenin dokunuşuyla

Abra Abrakadabra
Uzanıp senden bir mıncık almak istiyorum
Abrakadabra
Abrakadabra

Okşadığındaki büyüyü
Elbisene dokunduğumdaki sihri hissederim
İpek ve Saten, deri ve dantel
Siyah iç çamaşırı (don), bir meleğin yüzü ile
Gözlerindeki büyüyü görüyor

İç çekişlerindeki sihri duyuyorum
Tam becerdim bu sefer derken
O her zama ün söylediklerini duyuyorum


Abra Abrakadabra
Uzanıp senden bir mıncık almak istiyorum
Abrakadabra
Abrakadabra

Her adımı söylediğinde
Ateş gibi yanarım
Ateş gibi, arzu dolu
Öp beni sevgilim, yükselsin alevler
Öyle ısımdım ki, artık soğuyamam
Ahvalim [etrafımda] döner, durur
Öyle ısımdım ki, artık soğuyamam
Ahvalim [etrafımda] döner, durur
Öyle ısımdım ki, artık soğuyamam
Ahvalim [etrafımda] döner, durur

===

I heat up, I can’t cool down
You got me spinning
‘Round and ‘round
‘Round and ‘round and ‘round it goes
Where it stops nobody knows

Every time you call my name
I heat up like a burning flame
Burning flame full of desire
Kiss me baby, let the fire get higher

Abra abracadabra
I wanna reach out and grab ya
Abracadabra
Abracadabra

You make me hot, you make me sigh
You make me laugh, you make me cry
Keep me burning for your love
With the touch of a velvet glove

Abra abracadabra
I wanna reach out and grab ya
Abracadabra
Abracadabra

I feel the magic in your caress
I feel magic when I touch your dress
Silk and satin, leather and lace
Black panties with an angel’s face

I see magic in your eyes
I hear the magic in your sighs
Just when I think I’m gonna get away
I hear those words that you always say

Abra abracadabra
I wanna reach out and grab ya
Abracadabra
Abracadabra

Every time you call my name
I heat up like a burning flame
Burning flame full of desire
Kiss me baby, let the fire get higher

I heat up, I can’t cool down
My situation goes ‘round and ‘round
I heat up, I can’t cool down
My situation goes ‘round and ‘round
I heat up, I can’t cool down
My situation goes ‘round and ‘round


Comments

Popular posts from this blog

Bawitdaba

The Best Is Yet To Come

Drift Away