Things We Said Today

Hadi bu akşam Beatle olalım biraz. Şarkımız öyle parlak, şanlı şöhretli, öykülü, mevzulu şarkılarından biri değil. Silik, sönük bir bee-side şarkısı.

Ama The Beatles'ın en sevdiğim şarkıları bu, n'apiim? 😍🎸🎶

Paul McCartney 1964 yılımda, Karayiplerde bir yatla gezerken, o zamanki kız arkadaşı için yazmış.

Vokallerde McCartney sürpriz değil tabi, ama George Harrison'la söylüyorlar, o biraz sıra dışı. Harrison aynı zamanda lead gitar, McCartney ise bas gitar çalıyor. John Lennon akustik gitar ve piyano ile ritim atıyor. Arkadan gelen sert "Dırıdımmmm" gitar Lennon'ın.

Şarkının ismi ise The Things We Said Today

Beni seveceğini söylüyorsun
Bir gün gitmem gerekse bile
Beni düşünüyor olacaksın
Bir şekilde hissedeceğim
Günün birinde yalnızken
Keşke uzakta olmasaydın derken
O zaman hatırlayacağım
Bugün söylediklerimizi

Benim olacağını söylüyorsun güzelim
Sonsuza kadar
Bu günlerde böyle birini bulmak
Zor gibi geliyor insana
Bir gün düşlere daldığımızda
Aşkın derinliğine, söyleyecek çok fazla şey kalmadığımda
O zaman hatırlayacağız
Bugün söylediklerimizi

Ben, şanslılarındanım,
Aşk şanstır demeni çok seciyorum
Biraz aklımız havada olabilir
Ama aşk burada, bizle kalacak, bu da yeter
Seni benim yapmaya güzelim
Sadece sen ol
Hep beni sev güzelim
Böyle sürsün, gitsin
Bir gün düşlere daldığımızda
Aşkın derinliğine, söyleyecek çok fazla şey kalmadığımda
O zaman hatırlayacağız
Bugün söylediklerimizi

Hep beni sev güzelim
Böyle sürsün, gitsin
Bir gün düşlere daldığımızda
Aşkın derinliğine, söyleyecek çok fazla şey kalmadığımda
O zaman hatırlayacağız
Bugün söylediklerimizi

Geceniz güzel olsun ❤️

====

You say you will love me
If I have to go.
You'll be thinking of me,
Somehow I will know.
Someday when I'm lonely
Wishing you weren't so far away,
Then I will remember
The things we said today.

You say you'll be mine, girl,
Until the end of time.
These days such a kind girl
Seems so hard to find.
Someday when we're dreaming,
Deep in love, not a lot to say.
Then we will try to remember
The things we said today.

Me, I'm just the lucky kind.
Love to hear you say that love is luck.
And, though we may be blind,
Love is here to stay. And that's enough
To make you mine, girl,
Be the only one.
Love me all the time, girl.
We'll go on and on.
Someday when we're dreaming,
Deep in love, not a lot to say.
Then we will try to remember
The things we said today.

Love me all the time, girl.
We'll go on and on.
Someday when we're dreaming,
Deep in love, not a lot to say.
Then we will try to remember
The things we said today.


Comments

Popular posts from this blog

Bawitdaba

The Best Is Yet To Come

Drift Away