You Shook Me All Night Long

Dikkat, müstehcenlik uyarısı! Rated for 18+ 😛

Geçenlerde müzik damağı yerinde bir arkadaşla bir AC/DC akşamı yaptık, bu güzel guruba da doyduk. Biraz da bundan, bu gecenin şarkısı bir AC/DC olsun istedim.

Ama bunların şarkıları hep belden aşağı..

Şöyle muhafazakar bir tanesini bulayım da çevireyim dedim, sonra dank etti ki en güzel şarkıları hep müstehcen.

Malumunuz, çoğumuzun yaşı kemale ermiş, bilmediğimiz, görmediğimiz bir şey de değil...

Sadece muhafazakar diye mutedil bir şarkı yerine müstehcen olsun, güzel olsun dedim, size en sevdiğim şarkısını çalmaya karar verdim.

Şarkının ismi "You shook me all night long", yani "Beni bütün gece boyunca salladın" 😛

Gerçi o kadar ahlaka mugayyir değil ancak yine de çok hassassanız okumayı burada bırakın derim.

Yok devam edeyim derseniz de, hard rock tarihinin en güzel şarkılarımdan biri, as follows!

Geceniz güzel olsun 😍

Çok hızlı bir makineydi,
Motorunu da hep temiz tutardı (!)
O zamana kadar gördüğüm en iyi kadındı,
[Çok güzel] Görmeyen gözleri (memeleri) vardı,
Yalan da söylemiyorlardı (estetiksiz),
O, Amerikan baldırlarıyla beni devirip,
Payına düşenden fazlasını alır,
Ben de biraz hava alabilmek için mücadele ederdim,
(Buraları n'olur sormayın, az biraz hayal gücü yeter),
Bana gel dedi ama ben çoktan oradaydım...
(Buralarda ahlak tamamen sükut eyliyor, je suis désolé),
Çünkü duvarlar sallanıyor,
Yer sarsılıyor,
Beynim acıyordu,
Beraber yapıyorduk ve sen...

Beni bütün gece boyunca salladın,
Aynen, beni bütün gece boyunca salladın,

İki vardiya çalışıp (ay, ay, ay...)
Baştan çıkarma hattında,
Eşi, benzeri yoktu, o sadece benimdi,
Öyle alkış da istemedi,
Sadece bir servis daha,
Benden bir yemek yapıp, daha da fazlasını istedi,
Beni soğutması gerekti,
Bir sonraki raund için,
Şimdi ben yine ringdeyim, bir sonraki kroşe için,
Çünkü duvarlar sallanıyor,
Yer sarsılıyor,
Beynim acıyordu,
Beraber yapıyorduk ve sen...

Beni bütün gece boyunca salladın,
Aynen, beni bütün gece salladın,

Beni yere devirdin ve,
Bütün gece boyunca salladın,
Beni titrettin ve,
Bütün gece boyunca salladın...
Beni aldın ve,
Bütün gece boyunca salladın...

===

She was a fast machine
She kept her motor clean
She was the best damn woman I had ever seen
She had the sightless eyes
Telling me no lies
Knockin’ me out with those American thighs
Taking more than her share
Had me fighting for air
She told me to come but I was already there
‘Cause the walls start shaking
The earth was quaking
My mind was aching
And we were making it and you

Shook me all night long
Yeah you shook me all night long

Working double time
On the seduction line
She was one of a kind, she’s just mine all mine
Wanted no applause
Just another course
Made a meal out of me and came back for more
Had to cool me down
To take another round
Now I’m back in the ring to take another swing
‘Cause the walls were shaking
The earth was quaking
My mind was aching
And we were making it and you

Shook me all night long
Yeah you shook me all night long

And knocked me out and then you
Shook me all night long
You had me shakin’ and you
Shook me all night long
Yeah you shook me
Well you took me

You really took me and you
Shook me all night long
Ooooh you
Shook me all night long
Yeah, yeah, you
Shook me all night long
You really took me and you
Yeah you shook me, yeah you shook me
All night long


Comments

Popular posts from this blog

Bawitdaba

The Best Is Yet To Come

Drift Away