You Ain’t Seen Nothin’ Yet

Altı günlük bir Disneyland tatilinden sonra, sonunda bizi evimize götüren trendeyiz sevgili arkadaşlar. Günlerdir 🐝Mezzy🐝 dur, 🐝Mezzy🐝 yapma, 🐝Mezzy🐝 koşma, 🐝Mezzy🐝 bağırma dedikten sonra biraz oturup, huzur bulmak gerçekten de iyi geldi. Trenimiz Fransa'nın meşhur hızlı treni TGV. Saatte 300 km civarı hız yapabiliyor. Bir bardak şaraptan sonra da keyfim yerine geldi, sizlere neşeli bir şarkı çalayım istedim.

1970'lerden, zamanında çok ünlenmiş bir şarkı, söyleyen de bir şarkılık parlayıp, sönen bir grup, Bachman-Turner Overdrive. Şarkının ismi ise You Ain’t Seen Nothin’ Yet, yani dur sen, daha hiç bir şey görmedin.

Kahramanımız milli olmuş ama çoğu öyle idareten bir gecelik, bir seferlik falanmış. Daha ağız tadıyla yapamamış sizin anlayacağınız.

Sonra da bu kadınla karşılaşıyor. Şarkıda aşk dediği aşk falan değil, aganigi. Sonrasında hastalık kapsa da halinden memnun 😛

Geceniz güzel olsun ❤️

Şeytani bir kadın buldum, kalbimi çaldı,
Bana bak karışmam dedi, ama ben istedim,
Sonuçta her aşk (!) aşktır dedim,
Alabileceğim ne varsa aldım,
Ama o büyük kahverengi gözleriyle bana baktı,
Ve şunları dedi.

Daha hiç bir şey görmedin!
Yavrum sen daha hiç bir şey görmedin!
Al sana bir daha unutamayacağın bir şey,
Yavrum sen daha hiç bir şey görmedin!

Şimdi kendimi biraz daha iyi hissediyorum, çünkü artık biliyorum,
Beni doktoruna götürdü ve o bunun (!) tedavisi var dedi,
Sonuçta her aşk (!) aşktır dedİ,
Ben de alabileceğim ne varsa aldım,
O da büyük kahverengi gözleriyle bana baktı,
Ve şunları dedi.

Daha hiç bir şey görmedin!
Yavrum sen daha hiç bir şey görmedin!
Al sana bir daha unutamayacağın bir şey,
Yavrum sen daha hiç bir şey görmedin!
Yavrum sen daha hiç bir şey görmedin!
Senin öğreneceğin şeyler var, bir okula gitmen lazım.

====

I met a devil woman, she took my heart away
She said I had it comin’ to me, but I wanted it that way
I think that any love is good lovin’
And so I took what I could get, mm
Ooh, ooh, she looked at me with big brown eyes
And said

You ain’t seen nothin’ yet
B-B-B-Baby, you just ain’t seen nothin’ yet
Here’s something that you never gonna forget
B-B-B-Baby, you just ain’t seen nothin’ yet

And now I’m feelin’ better, ‘cause I found out for sure
She took me to her doctor and he told me of a cure
He said that any love is good love
So I took what I could get, yes, I took what I could get
Ooh, and she looked at me with big brown eyes
And said

You ain’t seen nothin’ yet
B-B-B-Baby, you just ain’t seen nothin’ yet
Here’s something, here’s something that you’re never gonna forget
B-B-B-Baby, you just ain’t seen nothin’ yet
You need educating, gotta go to school

Any love is good love
So I took what I could get, yes, I took what I could get
And then, and then, and then she looked at me with big brown eyes
And said

You ain’t seen nothin’ yet
Baby, you just ain’t seen nothin’ yet
Here’s something, here’s something,
Here’s something, mama, you’re never gonna forget
B-B-B-Baby, you just ain’t seen nu-nu-nu-nothin’ yet
You ain’t been around

You ain’t seen nothin’ yet
I know I ain’t seen nothin’ yet
I know I ain’t seen nothin’ yet
Baby, Baby, Baby
You ain’t seen nothin’ yet


Comments

Popular posts from this blog

Bawitdaba

The Best Is Yet To Come

Drift Away