You've Lost That Lovin' Feelin'

Bütün gün çalıştım. Artık gözlüklerim de olduğu için çok daha uzun dayanabiliyorum ekran karşısında, ama değdi gerçekten. Planladıklarımı yapabildim.

Üstüne de mükemmel bir şişe Cru Bourgeois Médoc açtım ki iyice keyfim yerine geldi. Kızlar yattı, ben de kulaklığımı takıp havamı bulmaya çalıştım. Oradan oraya, üç beş şarkı çaldım ama olmadı. Biraz ıkındım ve sonunda gecemi renklendirecek müziğimi buldum.

Şarkının kendisi hüzünlüdür, ama ben dinlediğimde hep gülümserim. Top Gun filminde Maverick, Charlie'nin yanına oturabilmek için mikrofonu alıp, maymun olur, söyler bunu.

You've Lost That Lovin' Feelin'

The Righteous Brothers 1964 yılında, daha ben doğmadan iki yıl önce söylemiş bunu. Sonrasında kimler cover'lamamış ki, Elvis, Hall & Oats, Dionne Warwick, Roberta Flack ve Donny Hathaway, Joan Baez, Nancy Sinatra, et cetera, et cetera...

Bir gün işten çıkmış, Lozan'ın göl kıyısındaki Ouchy bölgesinde, belki dört sene boyunca bütün akşamlarımı geçirdiğim bir Irish Pub'da bir şeyler içiyordum.

Belli ki iş için gelmişler, asyalı bir gurup, akıllarınca funky olacaklar ya, bardaki bir kıza Tom Cruise olup, bu şarkıyı söylemeye kalktılar. Ama öyle sakil yaptılar ki, neredeyse sopa yiyeceklerdi. Ne gülmüştüm...

İşte böyle.

Filmde Maverick bu şarkıyı söyledikten sonra Charlie ona sormuştu.

"İyi bir pilot musun?"

"İyi kötü götürüyorum işte"

"Çok iyi, o zaman hayatını şarkı söyleyerek kazanacaksın diye endişelenmeme gerek yok..."

😛

Otuz sene oldu ama hala izlerim bu filmi.

Şarkımıza dönelim...

Artık dudaklarını öperken gözlerini kapamıyorsun,
Parmaklarının ucunda da eski yumuşaklık yok,
Göstermemeye çalışıyorsun sevgilim,
Ama biliyorum, biliyorum sevgilim.

O aşk dolu duyguyu yitirdin,
Evet, o aşk dolu duyguyu,
O aşk dolu duyguyu yitirdin,
Şimdi o yok, yok, yok..

Gözlerindeki artık o istekli bakış yok,
Sana yaklaştığımda,
Şimdi yaptığım ufak şeyleri bile eleştiriyorsun,
Bu da gözlerimi dolduruyor sevgilim,
Çünkü sevgilim, içinde bir şeyler ölüyor...

O aşk dolu duyguyu yitirdin,
Evet, o aşk dolu duyguyu,
O aşk dolu duyguyu yitirdin,
Şimdi o yok, yok, yok..

Sevgilim, sevgilim, senin için diz çökerdim,

Eğer beni eskisi gibi sevseydin,

Aşkımız öyle her yerde bulunanlardan değildi,

Kayıp gitmesine izin verme,

Sevgilim, sevgilim, sevgilim,
Yalvarıyorum sana, lütfen,
Sevgine ihtiyacım var,
Sevgine ihtiyacım var,
Getir geri onu, getir geri onu,
Getir geri onu, getir geri onu,

O aşk dolu duyguyu geri getir,
Evet, o aşk dolu duyguyu,
O aşk dolu duyguyu geri getir,
Şimdi o yok, yok, yok,
Ve ben dayanamıyorum,
Hayır..

O aşk dolu duyguyu geri getir,
Evet, o aşk dolu duyguyu,
O aşk dolu duyguyu geri getir,
Şimdi o yok, yok, yok...

Geceniz güzel olsun ❤️

===

You never close your eyes anymore when I kiss your lips.
And there’s no tenderness like before in your fingertips.
You’re trying hard not to show it, (baby).
But baby, baby I know it

You’ve lost that lovin’ feeling,
Whoa, that lovin’ feeling,
You’ve lost that lovin’ feeling,
Now it’s gone, gone, gone, woh

Now there’s no welcome look in your eyes
when I reach for you.
And now your’re starting to criticize little things I do.
It makes me just feel like crying, (baby).
‘Cause baby, something in you is dying.

You lost that lovin’ feeling,
Whoa, that lovin’ feeling,
You’ve lost that lovin’ feeling,
Now it’s gone, gone, gone, woooooah

Baby, baby, I get down on my knees for you.

If you would only love me like you used to do, yeah.

We had a love, a love, a love you don’t find everyday.

So don’t, don’t, don’t, don’t let it slip away.

Baby (baby), baby (baby),
I beg of you please, please,
I need your love (I need your love),
I need your love (I need your love),
So bring it on back (So bring it on back),
Bring it on back (so bring it on back).

Bring back that lovin’ feeling,
Whoa, that lovin’ feeling
Bring back that lovin’ feeling,
‘Cause it’s gone, gone, gone,
and I can’t go on,
no

Bring back that lovin’ feeling,
Whoa, that lovin’ feeling
Bring back that lovin’ feeling,
‘Cause it’s gone, gone


Comments

Popular posts from this blog

Bawitdaba

The Best Is Yet To Come

Drift Away