Dare (La La La)

Off sevgili arkadaşlar, bu akşamın şarkısı biraz sancılı. Şimdi neresinden tutarım, nasıl size piyazlarım, bilmemekteyim. Şarkının sözleri çok manalı, anlaması zor falan desem, olmayacak. İyisi mi teslim olalım, çok derinime inmeyelim. Şarkımız öyle bir şarkı. Müzik güzel, bu akşamki havama da fazlasıyla uydu, sözleri boşverin.

Şakira yenge, biliyorsunuzdur, futbolcu sevgilisi Piqué bunu hamile bıraktıktan sonraki albümüne kaydırmış bu önceden hazırladığı şarkısını.

Bütün şarkı Amarikalıların iki kadeh attıktan sonra arkadaşlar arasında oynadığı Truth or Dare isimli bir oyunun etrafında gelişiyor.

Öyle çok teferruatlı bir oyun değil. Sıra sana geldiğinde Truth (doğru söyleme) ya da Dare (meydan okuma) dan birini seçiyorsun. Truth'u seçersen genelde çok özel, utandırıcı falan bir soruya doğru cevap vermen, Dare'i seçersen de yine utandırıcı, zor bir şeyi yapman gerekiyor. Sonu her halükarda kaka yani....

Şarkıda da kızımız Dare deyip, yiyiyorsa pistin ortasında öp beni diyor.

Sonrası... Zebehe kadar dans! 🕺🏽💃🏽👨‍👧‍👧🎶🍷

Dare (La La La)

La la la la la

Yiyiyor mu!

Hayatım boyunca, [artık] çok geç,
[Ama] sen çıktın ortaya mükemmel zamanlamayla,
Buradayız işte, sen de döktürüyorsun,
Parmaklarımız pirizde sıkışmış,
Kıvamına geldi, bir oyun,
Hazırlan, bir daha yapacağız,
Hiç ayılmayalım,
Gözlerin beni sarhoş ettiğinde [zaten] ayıktım,
Beni sevdiğin doğru mı?
Meydan okuyorum, öpemezsin beni,
Herkes bizi seyrederken yiyiyor mu,
Pistte gerçek ve meydan okuma [oynamak].

La la la la la
Pistte gerçek ve meydan okuma [oynamak].
La la la la la oh, oh, oh, oh
Yiyiyor mu?

Gezegendeki milyonlar içinde,
Sadece sen beni [dansa] devam ettiriyorsun,
Biliyorsun, seni beğeniyorum, ama kimseyi ırgalamaz bu,
Ve şahidimsin ki,
Kıvamına geldi, bir oyun,
Hazırlan, bir daha yapacağız,
Hiç ayılmayalım,
Gözlerin beni sarhoş ettiğinde [zaten] ayıktım,
Beni sevdiğin doğru mı?
Meydan okuyorum, öpemezsin beni,
Herkes bizi seyrederken yiyiyor mu,
Pistte gerçek ve meydan okuma [oynamak].

La la la la la
Pistte gerçek ve meydan okuma [oynamak].
La la la la la oh, oh, oh, oh
Yiyiyor mu?

Beni sevdiğin doğru mı?
Meydan okuyorum, öpemezsin beni,
Herkes bizi seyrederken yiyiyor mu,
Pistte gerçek ve meydan okuma [oynamak].

===

La la la la la

I dare you!

All of my life, too late
To you showed out with perfect timing
Now, here we are, you rock it
Our fingers are stuck in the socket
It’s just a mature, a game
Get ready, we’ll do it again
Let’s not recover from the hangover
When your eyes got me drunk I was sober
Is it true that you love me?
I dare you to kiss me
With everyone watching
It’s truth or dare on the dance floor

La la la la la
Truth or dare on the dance floor
La la la la la oh, oh, oh, oh
I dare you

Of all the millions, on the planet
You’re the one is keeping me on it
You know I like you, and nobody’s business
And your are my witness
It’s just a mature, a game
Get ready, we’ll do it again
Let’s not recover from the hangover
When your eyes got me drunk I was sober
Is it true that you love me?
I dare you to kiss me
With everyone watching
It’s truth or dare on the dance floor

La la la la la
Truth or dare on the dance floor
La la la la la oh, oh, oh, oh
I dare you

Is it true that you love me?
I dare you to kiss me
I dare you to touch me
It’s truth or dare on the dance floor

La la la la la
I dare you


Comments

Popular posts from this blog

Bawitdaba

The Best Is Yet To Come

Drift Away