Love Bites

Sevgili arkadaşlar, bu akşam keyfim acayip yerinde. Sevgili karım ve kızımla mükemmel bir yemek yedik. Sadece etiketine bakarak aldığımız bir şarabı denedik, sonucunu ise sormayın, niye bir kasa almadım diye kızıyorum kendime...

Salı günleri kişisel parti günüm. Ev halkı yattığında kulaklığımı takıp, ikinci şişe ateş suyuyla kendimi müziğe vururum. Hem dinler, hem de (Tanju Okan'ın bir şarkısına atıfla) 🍷🎸🎹 Koy, Koy, Koy! 🎤🎸🎹🍷 şeklinde, sizin anlayacağınız 😜

Ha, bir de size böyle şarkılar çalıp bayarım hepinizi... 😔

İşte, ahan tam şu anda sahnemiz bu şekilde. Loş ışık, mükemmel şarap, muhayyer peynir, bir de kulaklarında gecenin şarkısı/mız!

Şarkımız bence kolosal (uyduruyorum ama bu günlerde İngilizce kelimeleri Türkçe yazınca kabul görüyor - anıtsal diyebiliriz) bir aşk şarkısı. Biraz libidosu yüksek bir şarkı yalnız. Yine bugün duydum, bir dizide oynayan erkek star kadın star için 'Neyse ki libidom az, yoksa...' diye başlamış, kadın da mahçup olup, 'Neyse ki benim de libidom az..." diye altta kalmamış. Vatanım benim! Ne güldüm!. Uzatmayalım, yine Türkçeleştirirsek, hafif "libidik" bir şarkı diyebiliriz 😜

Bu şarkı beni 1990'lara götürür. Aslında ne 1990'ları, tam 1990'a. Üniversite bitmiş, biraz başım boş (yine böyle başlayan geyikler sonunda kaka sarar ama alkol işte...), T.C.'nin önemli bir bankasının MT programındayım. Sabah akşam bu şarkıyı dinliyorum/uz. Şarkının hedefinde hiç bir hatun kişi yok, ya da bir çok hatun kişi var (sarıyor gördüğünüz gibi). Dağılmayalım, bu akşamki yazımız bakımından konumuz sadece müzik, başka bir deyişle sanat için sanat. Yine İngilişcesiyle 'art for art's sake', money for God's sake!

Grubumuzun ismi Def Leppard, İngilizce bilenleriniz bir ürperti geçirmiş, Şekspir de mezarında bir tur dönmüştür herhalde. Def Leppard, Sağır Leopar demek de, İngilizce'de böyle iki kelime yok, belki üçüncü şişeden sonra olabilir tabi...

İsmi de Love Bites, yani Aşk Isırır!

Şimdiye kadar dinlediğim en güzel aşk şarkılarından biri! Dinledikten sonra dikkat, ısırılmayın! 😍

Geceniz güzel olsun ❤️

===

Görünürde aşk varsa,
Dikkat et, aşk ısırır!
Seviştiğinde aynaya bakıyor musun?
Aklında kim var?
[Yanındaki adam] bana benziyor mu?
[Ona da] yalan söylüyor musun?
Sonsuza kadar [seninle olacağım] diye?
İkinci kez düşünüyor musun,
Ya da bir dokunayım, ne olacak sonra görürüz [ mü diyorsun]?
Canım,
Evet,
Yalnız ken bırakıp gitsin mi diyorsun?
Arzuluyor musun, yoksa sadece gösteri mi yapıyorsun?
Hadi.

Sana çok fazla dokunmak istemiyorum,
Çünkü senle sevişmek beni çıldırtıyor,
Biliyorum, aşk (seks), senin yaptığın gibidir diye düşünüyorsun,
Bundandır, beceremediğin zaman orada olmak istemiyorum.
Hayır!

Aşk ısırır, aşk kanatır,
Beni dizlerimin üzerine çöktürür,
Aşk yaşar, aşk ölür,
Şaşırmaz kimse [bu yüzden],
Aşk yalvarır, aşk mücadele eder.

Bana da bu lazım,
Ben senleyken sen başka yerde misin?
Sana ulaşabildim mi, yoksa kendi kendine mi tatmin oluyorsun?
Uyandığında bırakıp, gidecek misin?
Kaldırıp atabiliyorsan aşk değildir bu,
Sana çok fazla dokunmak istemiyorum,
Çünkü senle sevişmek beni çıldırtıyor,

Aşk ısırır, aşk kanatır,
Beni dizlerimin üzerine çöktürür,
Aşk yaşar, aşk ölür,
Şaşırmaz kimse [bu yüzden],
Aşk yalvarır, aşk mücadele eder.

Evet, sana çok fazla dokunmak istemiyorum,
Çünkü senle sevişmek beni çıldırtıyor,
Biliyorum, aşk (seks), senin yaptığın gibidir diye düşünüyorsun,
Bundandır, beceremediğin zaman orada olmak istemiyorum.
Hayır!

Aşk ısırır, aşk kanatır,
Beni dizlerimin üzerine çöktürür,
Aşk ısırır, aşk kanatır,
Beni dizlerimin üzerine çöktürür,
Şaşırmaz kimse [bu yüzden],
Aşk yalvarır, aşk mücadele eder.
Tam ihtiyacım olan şey!
Dikkat et! Aşk ısırır,
Gerçekten ısırır, cehennem olur [hayat]!

===

If you’ve got love in your sights
Watch out, love bites
When you make love, do you look in your mirror?
Who do you think of?
Does he look like me?
Do you tell lies?
And say that it’s forever?
Do you think twice, or just touch and see?
Ooh, babe
Ooh, yeah
When you’re alone, do you let go?
Are you wild and willing or is it just for show?
Ooh, come on

I don’t want to touch you too much baby
‘Cause making love to you might drive me crazy
I know you think that love is the way you make it
So I don’t want to be there when you decide to break it, no

(Love bites, love bleeds)
It’s bringing me to my knees (love lives, love dies)
It’s no surprise (Love begs, love pleads)

It’s what I need
When I’m with you are you somewhere else?
Am I getting through or do you please yourself?
When you wake up will you walk out?
It can’t be love if you throw it about
Ooh babe, I don’t want to touch you too much baby
‘Cause making love to you might drive me crazy, oh

(Love bites, love bleeds)
It’s bringing me to my knees (love lives, love dies)
It’s no surprise (Love begs, love pleads)
It’s what I need

Oh yeah, I don’t want to touch you too much baby
‘Cause making love to you might drive me crazy
I know you think that love is the way you make it
So I don’t want to be there when you decide to break it, no

(Love bites, love bleeds)
It’s bringing me to my knees (love lives, love dies)
(Love bites, love bleeds)
It’s bringing me to my knees (love lives, love dies)
It’s no surprise (love begs, love pleads)
It’s what I need
If you’ve got love in your sights
Watch out, love bites
Yes it does, it will be hell


Comments

Popular posts from this blog

Bawitdaba

The Best Is Yet To Come

Drift Away