Legs

Hadi bu akşam biraz neşeli bir şarkı yapalım, malumunuz hep sinirimiz havada.
Şarkımız hayli ahlaka mugayir, hassassanız okumayın - biliyorum okuyacaksınız ama ben yine de söylemiş olayım 😛

Şarkımız ZZ Top gurubundan. Güneyli, hatta Teksaslı Redneck yanı güneş altında çalışmaktan enseleri kızarmış, dilimize maganda şeklinde çevirebileceğimiz bir sosyolojik kümenin kreasyonu bunlar.

Southern Rock denilen bir tarzda müzik yaparlar. Sözleri hep zırzoptur. Ama ben deli olurum. Etrafınızda siyahi birileri varsa çok sesini açmayın derim ama yoksa turn it up all the way yani.

Şarkımızın ismi ise Legs, yani bacaklar. Kadın bacağı, kadınbudu hattızatında...

Kıdemli bir erkek olarak bu şarkının altına imzamı atıyorum sevgili arkadaşlar. Siz kadınlar saatlerce ay yüzümün şurasındaki siyah noktayı saklayayım diye uğraşırken üç beş istisna dışında bütün biz abbasların ilk baktığı, son balkığı ve devamlı baktığı bu bacak işini fazlasıyla ihmal ediyorsunuz. Benden hatırlatması...

Çok geç değil inanın. Öyle, yok uzun değil, yok ince değil, yok düzgün değil falan diye de takılmayın. Pantolonu gösteren ütü, kadını gösteren bacaklarıdır. Bırakın gitsinler 🤪

Bu arada clip de çok iyi, izleyin bence.

Geceniz güzel olsun 😍🍷🎸💃😋

Ne bacak var onda, bir de kullanmasını biliyor
Hiç dilenmez, çünkü seçmesini biliyor (parası olan adamlarla dolanıyor)
Bacaklarına dokunuyor, [erkekler] ne hissediyorlar (anlıyorlar) anlamak için
Arkasına geçmez miydin, bir bulabilseydin onları (bacaklar devamlı hareket halinde)
O benim sevgilim, o benim sevgilim
Evet gerçekten

Upuzun saçları var (saçları kıçına kadar uzun)
Sosyetiktir, iç çamaşırını bir indir
Her dans ettiğinde ne yapacağını bilir
Mükemmel kız, benim kızım (manitam)
Kız işini biliyor

Ne bacak var onda, bir de kullanmasını biliyor
Hiç dilenmez, çünkü seçmesini biliyor
Her zaman bir kaç kuruşu vardır
Bütün gece ayakta, zaman içinde ilerler
Onu istiyorum, yani benim olmalı
Bu kız işi biliyor, gerçekten biliyor

===

She’s got legs, she knows how to use them
She never begs, she knows how to choose them
She’s holdin’ leg wonderin’ how to feel them
Would you get behind them if you could only find them?
She’s my baby, she’s my baby
Yeah, it’s alright

She’s got hair down to her fanny
She’s kinda jet set, try undo her panties
Every time she’s dancin’ she knows what to do
Everybody wants to see if she can use it
She’s so fine, she’s all mine
Girl, you got it right

She’s got legs, she knows how to use them
She never begs, she knows how to choose them
She’s got a dime all of the time
Stays out at night movin’ through time
Oh, I want her, said, I got to have her
The girl is alright, she’s alright (oh)



Comments

Popular posts from this blog

Bawitdaba

The Best Is Yet To Come

Drift Away