Babe

Bu akşam sevgili karımın doğum günü, şarkımızı da onun için çalıyorum. Tanıyanlarınız bilir, karıma "Babe" diye hitab ederim, onun için de herhalde bundan daha güzel bir şarkı olamazdı.

Styx söylüyor, Babe!

Sevgilim, [şimdi] gidiyorum
Yola koyulmam lazım
Vakit geliyor
Trenim kalkıyor
Gözlerinden okuyorum
Sevgini, ihtiyacını, gözyaşlarını
Ama sen yokken yapayalnız olacağım
Ayakta kalabilmek için sevgine ihtiyacım olacak
Bundandır inan bana
Kalbim senin ellerinde
Ve seni özleyeceğim

Çünkü biliyorsun, o sensin sevgilim
Ne zaman yorulup
Artık yeter
Pes ettim dediğimde
Biliyorsun, o sensin sevgilim
Bana ihtiyacım olan gücü
Ve cesareti veren
Lütfen inan şu söylediğime
Seni seviyorum sevgilim

Sevgilim [şimdi] gidiyorum
Bir kez daha söyleyeceğim
Hiç olmazsa gülümsemeye çalış
Seni anlıyorum, düşünmemeye çalışıyoruz
Ama bir an için de olsa
Çünkü sensiz yapayalnız olacağım
Ayakta kalabilmek için sevgine ihtiyacım olacak
Lütfen inan bana
Kalbim senin ellerinde
Çünkü seni özleyeceğim
Seni seviyorum sevgilim
Seni seviyorum sevgilim
Sevgilim

===

Babe, I’m leaving
I must be on my way
The time is drawing near
My train is going
I see it in your eyes
The love, the need, your tears
But I’ll be lonely without you
And I’ll need your love to see me through
So please believe me
My heart is in your hands
And I’ll be missing you

‘Cause you know it’s you, Babe
Whenever I get weary
And I’ve had enough
Feel like giving up
You know it’s you, Babe
Giving me the courage
And the strength I need
Please believe that it’s true
Babe, I love you

Babe, I’m leaving
I’ll say it once again
And somehow try to smile
I know the feeling we’re trying to forget
If only for a while
‘Cause I’ll be lonely without you
And I’ll need your love to see me through
Please believe me
My heart is in your hands
‘Cause I’ll be missing you
Babe, I love you
Babe, I love you
Ooh, babe


Comments

Popular posts from this blog

Bawitdaba

The Best Is Yet To Come

Drift Away