One Of Those Nights

Stoklarında iki tür şarap saklamaktayım arkadaşlar. İlki hemen yada kısa vadede tüketilecek şişeler, ikincisi ise uzun süre saklamak için aldığım şaraplar. Normalde elden geldiğince ikinci guruba dokunmayıp, ilk guruptan tüketirim ateş suyunu. Ancak arada bir ikinci guruptan bir şişe açıp, şarabın yıllanması nasıl gidiyor diye de bakarım, çünkü bazen şarabın gelişmesi çok hızlı olur ve mesela on beş sene sonra açtığınızda Uludağ Kebapçısında içtiğiniz şıraya döner.

İşte bugün on sekiz kadar şişe aldığım, 2015 yılından böyle bir şişeyi açtım. Sonuç ise şimdi bile mükemmel, ama en az bir on sene daha bekleme potansiyeli var bu güzelim şarabın. Ben açtığım şişenin tadını çıkarırken, geriye kalan şişeler hemen rafların altında kış uykusu bölümünde yerlerini aldı. Ölmez, yaşarsak bir beş sene sonra gelin ziyarete. Bu şarabın tadını unutamayacaksınızdır.

Herneyse, şarap güzel olunca yanına da güzel bir müzik koyalım dedim. Müzik güzel ama sözleri biraz acıtabilir sevgili arkadaşlar. İnsan olan hemen herkes benzeri bir gece yada benzeri bir gönül hikayesi yaşamıştır. Yani siz aşık olup, aklınızı kaybetmiş, birilerinin peşine takılmış, ancak peşine takıldığınız herif/karı da sizi sallayıp, bir köşeye atmıştır.

Maço herif ve dişli karılara sorduğunuzda, ne, bana mı, tövbe billah olmadı falan derler ama en çok onların başına gelir bu sallanma hikayeleri. Bunu size maçoların maçosu ben, şahsım söylüyorum ki, benim başıma birden fazla gelmiştir bu fenomen. Paspas gibi çiğnenip, bir kenara atılmışlığım vardır. Daha da kötüsü bir erkek olarak bir kadının kötü emellerine alet olmak var ki, burada daha çok boka batmadan duralım isterseniz.. 🥴

Ne diyelim, yapan utansın di mi? 😛

Unutmayalım, böyle deneyimler bizi biz yapar, hayatımızın yönünü değiştirir, bazen bizi silkeleyip, kendimize getirir, pişirir, daha da kötüsüne hazırlar Benim öyle çok yaldızlı, çok parlak, çok rahat bir hayatım yok sevgili arkadaşlar, ama hayatımdan çok fazlasıyla memnunum. Beni bazıları çok çok acılı da olsa şu anda bulunduğum noktaya yönlendiren her olaya, bazıları beş kuruş etmeyecek de olsa hayatıma giren her kişiye bu yüzden sonsuz şükran duyuyorum.

Aney! Yazı aldı başını, gitti, derin felsefeye daldık. Hadi müziğe dönelim.

Şarkımız 1976 yılından, UFO gurubundan. Bu arkadaşlar İngilizdir - gitarcıları hariç. Gitarcı Michael Schenker Almandır, hattızatında Scorpions'ın gitaristi Rudy Schenker'ın kardeşidir. Çok kimse tanımasa da, süper kaliteli bir rock gurubudur.

Şarkımızın ismi ise One Of Those Nights - O Bildiğin Gecelerden Biri.

Bu şarkı çalarken gözlerimi kapadığımda, beni dünyanın yarısına götürür, getirir sevgili arkadaşlar.

Geceniz güzel olsun ❤️

Görünüşe göre o klasik hikaye
Aptallık işte, tabi ki bir şansım yoktu
Bana yanan bir ev muamelesi yaptı
İkinci kez dönüp, bakmadı bile
Ye bitir onları ve asla
Duygularını açığa çıkarma
O artık yok ve sen niçin diye soruyorsun
Hayat bir orospudur (nankördür), sonra da ölürsün [zaten]
Haydi sevgilim, boşver, bırak gitsin

Bilmem gerekli bir şey mi var?
O bildiğimiz gecelerden biri miydi?
Hani hiç hatırlamadıklarından
Sadece o bildiğimiz manyak gecelerden biri
Hiç hatırlamadıklarımdan

Barda oturmuş, bira içerken
Happy Hour (tek içki fiyatına iki içki) bitmiş, aşk da [bu yüzden] pahalıya patlarken
Piyanist taburesinde oturur
Feelings'i (Hisler) çalarken hayat zalim olmaz mı?
Şehrin yukarsına, aşağısına [akar], hayat bir nehirdir
Keşke içinde boğulabilseydim

Hala o duygulu iç çekmeleri duyarım
Dersimi aldım, aşk sadece bir yalandır
Biliyorum, büyük bir yanlış yaptım
Aşkta tapi olma yoktur
[Her zaman] ödenmesi gerekli bir bedel vardır
Ben de faturayı gördüm seni duyduğumda

Canım, o bildiğimiz gecelerden biri miydi?
Hani hiç hatırlamadıklarımdan
Sadece o bildiğimiz manyak gecelerden biri
Hiç hatırlamadıklarından

Canım, o bildiğimiz gecelerden biri miydi?
Hani hiç hatırlamadıklarımdan
Sadece o bildiğimiz manyak gecelerden biri
Hiç hatırlamadıklarından

Canım, o bildiğimiz gecelerden biri miydi?
Hani hiç hatırlamadıklarımdan
Sadece o bildiğimiz manyak gecelerden biri
Hiç hatırlamadıklarından

===

Guess it’s just the same old story
Fool I didn’t have a chance
She took me like a house that’s burning
Never gave a second glance
Eat ‘em up let ‘em go and you never
Let your feelings show
She ain’t here and you’re asking why
Life’s a bitch and then you die
Come on lover just let go

Is there something I should know
Was it just one of those nights
Something you don’t remember, yeah
Just one of those crazy nights
Something I don’t remember
Sitting at the bar drinking beer
Happy hour’s over and love’s cost me dear
The piano player sits at his stool
He’s playing “Feelings” ain’t’ life cruel
Uptown downtown life’s a river
And I wish I could drown

I could still hear those loving sighs
A lesson learnt love’s just a lie
I know I made a big mistake
With love there’s no even break
There’s a price you have to pay
I got the bill when I heard you say

(Was it) just one of those nights (baby)
Something I don’t remember
Just one of those crazy nights
Something you don’t remember

Was it just one of those nights, baby
Something I don’t remember
Just one of those crazy nights
Something I don’t remember

(Was it) just one of those nights (baby)
Something I don’t remember
Just one of those crazy nights
Something you don’t remember



Comments

Popular posts from this blog

Bawitdaba

The Best Is Yet To Come

Drift Away