La Bamba

Sevgili arkadaşlar, iki haftaya yakın bir tatilden sonra vatana döndük. Tatil güzeldi ama canımızı da çıkardı, detaylarını başka bir yazıda anlatırım.

İspanya'da devamlı İspanyolca duymaktan herhalde, iki hafta boyunca kafamde bu şarkı çaldı durdu. La Bamba, aslında bir Meksika folk şarkısı, quel alaka derseniz, öyle işte...

Sözler tamamen zırva ama güzelim müzikle, bir kaç kadeh birşeyler de içtikten sonra mükemmel dinleniyor.

En çok bilinen versiyonu Los Lobos'unki, ben de onu çalıyorum sizlere...

Bamba yapmak için
Bamba yapmak için
Azıcık nazikçe kıvırmak gerekir
Azıcık nazikçe kıvırmak
Benim için, senin için, haydi, haydi
Haydi, haydi
Senin için, senin için
Ben tayfa değilim
Ben tayfa değilim, ben kaptanım
Ben kaptanım, ben kaptanım
Bamba, bamba
Bamba da bamba
Bamba, bamba
Bamba da bamba
Bamba, bamba, bam
Bamba yapmak için
Bamba yapmak için
Azıcık nazikçe kıvırmak gerekir
Azıcık nazikçe kıvırmak
Benim için, senin için, haydi, haydi
Haydi, haydi
Bamba yapmak için
Azıcık nazikçe kıvırmak gerekir
Azıcık nazikçe kıvırmak
Bamba, bamba
Bamba da bamba

Gelelim açıklamalara.

"Una poca de gracia", accık yavaş, nazik, akışkan bir şekilde hareket etmek, şahsım onu "Azıcık nazikçe kıvırmak" şeklinde çevirdi. "Yo no soy marinero, soy capitan", yani "Ben tayfa değilim, ben kaptanım", bana tayfa muamelesi yapma, (iş bambaya gelşnce) patron benim demek. "Arriba arriba", "Yukarı, yukarı" demek. Haydi bütün eller havaya yani. Ben "Haydi" diye çevirdim.

Akşamınız güzel olsun 😍❤️👯‍♀️💃

===

Para bailar La Bamba
Para bailar La Bamba
Se necessita una poca de gracia
Una poca de gracia
Para mi, para ti, ay arriba, ay arriba
Ay, arriba arriba
Por ti sere, por ti sere, por ti sere
Yo no soy marinero
Yo no soy marinero, soy capitan
Soy capitan, soy capitan
Bamba, bamba
Bamba, bamba
Bamba, bamba, bam
Para bailar La Bamba
Para bailar La Bamba
Se necessita una poca de gracia
Una poca de gracia
Para mi, para ti, ay arriba, ay arriba
Para bailar La Bamba
Para bailar La Bamba
Se necessita una poca de gracia
Una poca de gracia
Para mi, para ti, ay arriba, ay arriba
Ay, arriba arriba
Por ti sere, por ti sere, por ti sere
Bamba, bamba
Bamba, bamba



Comments

Popular posts from this blog

Bawitdaba

The Best Is Yet To Come

Drift Away