Girl Don't Go Away Mad (Just Go Away)

<p style=“color: <?php echo ($frustrated ? 'red' : 'black'); ?>;">Herkese iyi akşamlar sevgili arkadaşlar!</p>

Yok, yok, İnternet servis sağlayıcınızda bir sorun yok sevgili arkadaşlar, sadece sizlere son bir kaç haftadır gece-gündüz kullandığım dille "iyi akşamlar" demek istedim. PHP bilenleriniz için, yukardaki iyi akşamlar mesajım kırmızı yazılacak, bu da size şu anki halet-i ruhiyem hakkında bir kanaat verir diye düşünmekteyim 🥴🤐

Ez cümle, son bir kaç aydır kesif bir kodlama içerisindeyim. Biraz kontrolden çıkmış şirketimi yıl bitmeden hale yola sokmak amaçlı bir çalışma içerisine girmiştim. Bu yüzden de sizlere yazmaya biraz ara vermek zorunda kaldım. Ancak tünelin sonunda ışık göründü, o yüzdendir, ben de biraz catching-up yapayım dedim. Malumunuz, hala sizlere Temmuz ayundaki tatilimizi aktub etmekteyim. Yine de çok fark etmiyor. Bu lanet COVD yüzünden zaten bir yere gidemiyoruz, bahaneyle ben de iki haftalık tatili sizlere gere gere, sündüre sündüre aylardır yazıyorum işte.

Ancak ihmal ettiğimiz bir mevzu var ki, o artık affedilmez zaviyelerde.

Musiki sohbetlerimize gereğinden fazla durak eyledik!

Ondan kelli, arayı kapatmak için sizlere derhal bir şarkı icra edeyim istedim (her nedense çok divan edebiyatı olduk, idare edin artık).

Bu akşamki şarkımız Mötley Crüe grubundan. Los Angeles'dan, hayli popüler bir grup (du, şahsım gençkene, şimdilerde ne kadar tanınırlar, bilmemekteyim).

Grubun ismi 'Motley Crew' deyiminden gelme, 'Crew' ve 'Crue' İngililcede aynı şekilde, 'krüüüü' diye okunur. Motley Crew, birbirleriyle alakasız insanların oluşturduğu bir topluluk demektir, ama bir tutam negativite ile. Yani bir grup kemancı, doktor ve CEO yerine daha ziyade bir grup hırsız, korsan, çakal ve serseri şeklinde.

Neysene. Bir de 'o' ve "u" ların üstüne ikişer nokta koyunca, bu harflerle alakası olmayan Anglo-Saksonlar da büyülenmişler tabi.

Bir parantez açarsak, ismim olan Bülent ve Güven, ama en tehlikelisi Nalcı isim ve soyadımdaki 'ü' ve 'ı'' lardan dolayı son beş haftadır başıma gelmeyen kalmadığından, biraz dertliyim. Siz siz olun, eğer çoluğunuz, çocuğunuz Türkiye'den başka bir ülkede yaşayacaksa haşa Kübra, Özge, Çiğdem falan gibi isimler vermeyin. Hele içinde 'ı' yada 'i' geçiyorsa zinhar. Bizden başka her dilde 'i' tek bir harftir, ve büyük hali 'I' 'dır. Şimdi gel de 'I' ve 'ı' ile 'İ' ve 'i' yi anlat bu foreynırlara. Şayan-i tavsiyemdir, çocuklarınıza 'Abbas', 'Gaffar', 'Vakkas' gibi zararsız isimler koyun.

Ama neyse. Mötley Crüe bir kimlik belgesi almak zorunda kalmadığından yırtmış işte böyle.

Mötley Crüe sadece güzel müzik yapmakla kalmaz, mükemmel de fotoğraf verir. Vince isimli solistlerine kızlar ayılıp bayılır. Gerçekten de fazlasıyla düzgün, yumurta gibi bir oğlandır. Ancak onun için en doğru tespiti Aerosmith'in frontman'i Steven Tyler, bizzat onun için yazdığı bir şarkıda yapar "Dude, Looks Like A Lady"

Şarkımızın ismi 'Girl Don't Go Away Mad (Just Go Away)". Bir ayrılık şarkısı...

88 miydi, 89 muydu, hatırlamıyorum, bu şarkının da içinde bulunduğu Dr. Feelgood albümü o aralar çıkmıştı. Bütün albümü sabah akşam dinlerdim. Geri kalan şakılar da çok güzeldir. Çalarım bir kaç tanesini size ilerleyen günlerde.

Neyse, sonrasında Amarika'ya gittim. Aradan bir kaç hafta geçti. Kendi kendime 'Lan bir eksiklik var amk, ama ne?' deyip durdum. Sonra dank etti. İlk süpermarkete dalıp, bir Dr. Feelgood kaseti aldım (he, kaset... CD değil, MP3, USB key falan hiç değil).

Kaseti ilk dinlediğimde hemen 'feelgood' oldum. Bir kaç ay boyunca da devamlı çaldı, durdu böyle.

Konumuz bu zaviyededir, kıymetli arkadaşlarım. Cümlenize hayırlı akşamlar niyaz ederim 🍷

Şarkımız ise müteakip olduğu üzere şu mahiyettedir.

Bir gemiyle [denize] açılıp
Yada bir yük trenine binip
Hatta bir roketle uzaya çıkabilirdik
Yapacak bir şey kalmamıştı
Çok şey söylenmişti
Ki sanki
Suçu geçmişe yıkalım

Mevsimler değişir
Farklı yollar, farklı yönler
Birini suçlamak gerekirse
Yağmuru suçlayalım

Baştan beridir biliyordum
Bu şarkıyı yazmak zorunda kalacağımı
Aşık olmak için çok gençtik
İkimiz de bunun farkındaydık

Sıkıntı yok, her şey yolunda
Bir parça gençliğin içinde yürüyor
Acıların içinde gülümsüyorduk
Sıkıntı yok, her şey yolunda
Hadi sayfayı çevirelim

Bugün arkadaşlar aradı
Los Angeles'dan
Bütün gece bilardo oynar
Akşama kadar da uyurlardı
İstersen gel bizde kal dediler
Eğer yolumu bulabilirsem
Onlara senin gittiğini söyledim
Bir otobüse atlayıp, uzaklara

Sıkıntı yok, her şey yolunda
Biz birbirine aşık iki gençtik
Kendimizi bulmaya çalışan
Sıkıntı yok, her şey yolunda
Düşlerimiz elimizde saklı
Aklımızın uçup gitmesini izleyen
Sıkıntı yok, her şey yolunda
Bir parça gençliğin içinde yürüyor
Acıların içinde gülümsüyorduk
Sıkıntı yok, sayfayı çevirelim
Ancak şunları unutma sevgilim
Şöyle ki...

Bana kızgın ayrılma sevgilim
Öylece git sevgilim
Bana kızgın ayrılma sevgilim
Şimdi sevgilim, öylece git (hadi)
Kızgın ayrılma
Bana kızgın gitmeni istemem
Haydi sevgilim
Haydi canım
Bir daha söylüyorum
Bana kızgın ayrılma sevgilim (bana kızmanı istemem)
Öylece git sevgilim
Bana kızgın ayrılma sevgilim
Öylece git sevgilim
Bana kızgın ayrılma sevgilim
Öylece git sevgilim
Bana kızgın ayrılma sevgilim
Öylece git sevgilim
Bana kızgın ayrılma sevgilim
Öylece git sevgilim
Bana kızgın ayrılma sevgilim

===

We could sail away
Or catch a freight train
Or a rocket ship into outer space
Nothin’ left to do
Too many things were said
To ever make it feel
Like yesterday did

Seasons must change
Separate paths, separate ways
If we blame it on anything
Let’s blame it on the rain

I knew it all along
I’d have to write this song
Too young to fall in love
Guess we knew it all along

That’s alright, that’s okay
We were walkin’ through some youth
Smilin’ through pain
That’s alright, that’s okay
Let’s turn the page
My friends called today
Down from L.A.
They were shooting pool all night
Sleeping half the day
They said I could crash
If I could find my own way
I told them you were leaving
On a bus to go away

That’s alright, that’s okay
We were two kids in love
Trying to find our way
That’s alright, that’s okay
Held our dreams in our hands
Let our minds run away
That’s alright, that’s okay
We were walkin’ through some youth
Smilin’ through some pain
That’s alright, let’s turn the page
And remember what I say girl
And it goes this way

Girl, don’t go away mad
Girl, just go away
Girl, don’t go away mad
Now girl, just go away, (here it go)
Don’t go way mad
I don’t want you mad
Come on girl
Come on baby
I said one more time
Girl, don’t go away mad (don’t want you mad)
Girl, just go away
Girl, don’t go away mad
Girl, don’t go away
Girl, don’t go away mad
Girl, just go away
Girl, don’t go away mad
Girl, just go away
Girl, don’t go away mad
Girl, just go away
Girl, don’t go away mad
Girl, just go away








Comments

Popular posts from this blog

Bawitdaba

The Best Is Yet To Come

Drift Away