A Tale That Wasn't Right

Uzun süredir sizlere müzik çalamıyorum sevgili arkadaşlar, pek keyfim yok. Ama bir yerden başlamak lazım işte. Bugün şarap günüm, onu bir şarkıyla açalım.

Alman bir grup olan Helloween söylüyor, "A Tale That Wasn't Right", yani beklendiği gibi olmayan, istendiği gibi gitmeyen bir öykü.

Şarkımızın sözleri bence Alman grupların İngilizce söylediği şarkıların çoğunluğu gibi fazlasıyla sade ancak bana sorarsanız çok da güzel.

Tema çok basit. Kötü giden bir ilişki, sonunda kız, kahramanımızın eski bir arkadaşı ile aganigi yapıyor, sonunda da arkadaş kalmak üzere ayrılıyorlar. Ancak şarkı biterken, kızımızın bu konularda bir sabıkası olduğunu anlıyoruz.

Sözler iyi, vokalistin sesi de mükemmel, ancak öyle bir aksan var ki, alışana kadar müziğe zor konsantre olmuştum.

Müzik ise mükemmel ötesi.

Yalnız başıma bıuradayım işte
Aklım taşa dönmüş
Kalbim buzla dolu
İkinci defa kırılmasın diye


Eski bir arkadaşım sağolsun
Ama boşuna, çünkü sonu bu…
…doğru gitmeyen bir öykünün
Bu gece uyku yok bana

Hem kalbimde, hem ruhumda
Gerçekten, bu bedeli ödemekten nefret ediyorum
Hem güçlü, hem de cesur olmalıyım
Ama hissettiğim tek şey acı

Takma kafaya, arkadaş kalacağız
Güven bana, sır tutacağım
Sadece oldu işte deriz
[Nasılsa] Bu gece yalnız uyumayacaksın

Hem kalbimde, hem ruhumda
Gerçekten, bu bedeli ödemekten nefret ediyorum
Hem güçlü, hem de cesur olmalıyım
Ama hissettiğim tek şey acı

Kalbimle ve ruhumla
Alıp, geri sattığın adamların bazısı ağlar
Onlar da güçlülerdi, cesurlardı
Yine onlar da bu şarkıyı bir daha çal derler

Hem kalbimde, hem ruhumda
Gerçekten, bu bedeli ödemekten nefret ediyorum
Hem güçlü, hem de cesur olmalıyım
Ama hissettiğim tek şey acı

===

Here I stand all alone
Have my mind turned to stone
Have my heart filled up with ice
To avoid it’s breakin’ twice

Thanks to you, my dear old friend
But you can’t help, this is the end
Of a tale that wasn’t right
I won’t have no sleep tonight

In my heart, in my soul
I really hate to pay this toll
Should be strong, young and bold
But the only thing I feel is pain

It’s alright, we’ll stay friends
Trustin’ in my confidence
And let’s say it’s just alright
You won’t sleep alone tonight

In my heart, in my soul
I really hate to pay this toll
Should be strong, young and bold
But the only thing I feel is pain

With my heart, with my soul
Some guys cry, you bought and sold
They’ve been strong, young and bold
And they say, play this song again

In my heart, in my soul
I really hate to pay this toll
Should be strong, young and bold
But the only thing I feel is pain


Comments

Popular posts from this blog

Bawitdaba

The Best Is Yet To Come

Drift Away